Coneixes quines són les tècniques que existeixen per a captar públic nou? En aquesta formació es detallaran les particularitats dels hàbits de compra dels diferents segments i s'explicaran un seguit de mètodes per tal d'arribar a comunicar i persuadir nous perfils de clientela. La formació tindrà lloc al Ganxo els dies 14 i 16 de novembre, de 14.30 a 16.30 h. Anirà a càrrec de Jordi Bacaria, economista i director de J3B3 Econòmics, oficina tècnica especialitzada en desenvolupament econòmic i comerç urbà.
Seminari formatiu: Aquest taller explicarà des d'un vessant molt pràctic quines tècniques existeixen per a captar públic nou. En aquest sentit, en primer lloc, s'exposarà una radiografia de la demografia de zona. Tot seguit es detallarà les particularitats dels hàbits de compra dels diferents segments i a continuació s'explicaran un seguit de mètodes per tal d'arribar a comunicar i persuadir nous perfils de clientela.
Places il·limitades. Durada: 4 h (en dues sessions de 2 h cadascuna d'elles)
Continguts: - Anàlisi demogràfic de la zona. - Els hàbits de compra i el procés dels públics jove i sènior. - Aspectes psicogràfics de les persones. - Comportaments específics. - L'Storytelling: Què és? Per a què serveix? Com arribar i com comunicar? - Tècniques i mètodes en línia i sense.
Inscripcions: www.creaccio.cat/formacio/