Avui hem iniciat les matinals de medi ambient que s'organitzen des de l'àrea d'educació de l'Ajuntament de les Masies de Voltregà. Hem comptat amb la participació dels infants d'I3 i I4 de les escoles Comtes Lacambra, La Gleva i Voltregà.
Volem agrair la participació dels centres educatius així com la col·laboració per part de l'escola Quintanes, que han guiat els grups pel circuit d'arbres monumentals i han explicat les característiques de cada espècie, enllaçant-les amb les històries de fades i follets.
La confecció i disseny de les casetes ubicades a cada arbre, ha anat a càrrec de Montse Puigví i la descripció de cada personatge vinculat a les espècies que la mainada ha tingut l'ocasió de conèixer han estat creades per Manel Vicente.