Celebrem el Dia de la Pau i la No-violència

Dimarts, 30 de gener de 2024

Avui a les Masies de Voltregà hem celebrat el dia de la Pau i la No-violència amb l'alumnat de 5è i 6è dels centres educatius del Voltreganès.

En un món on les violències, les injustícies i les guerres, formen part de la vida de moltes persones, arreu del planeta, l'ajuntament, alumnat de 5è i 6è i el professorat dels centres educatius volem manifestar que totes les persones som responsables que el món sigui cada dia més just, més pacífic i més segur.

És un desig que es pot fer possible si treballem conjuntament, si cada dia en fem una passa cap endavant per aconseguir-ho.

I com que ho creiem, volem deixar aquesta petita empremta, amb aquest acte col·lectiu i la participació altruista de Jordi Sabanni, que destina els diners a l'ONG Pallassos sense Fronteres, per tal que infants de països subdesenvolupats puguin gaudir d'espectacles com aquest.

Darrera actualització: 30.01.2024 | 14:59