Aquest matí ens ha visitat la UMIC (Unitat Mòbil d'Atenció al Consumidor) a les Masies de Voltregà i ha rebut un total de 5 consultes de temes financers, subvencions de plaques i factures de subministraments.
Aquest servei va agafant embranzida, estigueu pendents de la seva següent visita al municipi i no dubteu a visitar-los per qualsevol tema de consum que us preocupi.
La Diputació de Barcelona, per mitjà de la Xarxa Local de Consum, treballa coordinadament amb els ens locals per informar les persones consumidores i usuàries i defensar els seus drets.
Els serveis públics de consum són serveis gratuïts d'informació, ajuda i orientació que realitza l'ajuntament, destinats a les persones perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Sobre quins temes t'informaran el Servei Públic de Consum:
Els ajuntaments de les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit de Voltregà no disposen d'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, però a través de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de la Diputació de Barcelona ofereixen el Servei d'Atenció Permanent "Bústia del Consumidor" i la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor:
Servei d'Atenció Permanent de la Bústia del Consumidor: Per sol·licitar el servei cal que contactis amb l'ajuntament, que farà arribar les demandes a l'Àrea de Consum de la Diputació de Barcelona i es posaran en contacte amb la persona per tal d'atendre la seva demanda.
Ajuntament de les Masies de Voltregà: 93 857 00 28 Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà: 93 850 26 26
Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor (UMIC): Els ajuntaments de les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit de Voltregà disposen del servei de la UMIC amb visites bimensuals que s'anuncien a través de les xarxes socials i webs municipals dels dos ajuntaments. No requereix cita prèvia.
www.lesmasiesdevoltrega.cat | www.santhipolitdevoltrega.cat
Què fa l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC)?
Contacte OCIC: 93 883 41 30 | ocic@ccosona.cat