1a trobada d'empresaris i empresàries dels polígons industrials de LMV

Divendres, 27 de maig de 2022

Avui ha tingut lloc la 1a trobada d'empresaris i empresàries dels polígons industrials de LMV a l'Ajuntament de les Masies de Voltregà.

S'han reunit una 20a d'empresaris i empresàries dels polígons per posar en comú les dades extretes del cens d'empreses de les Masies de Voltregà que ha realitzat l'Ajuntament amb la col·laboració de PIMEC polígons. S'ha fet un retorn dels resultats de les enquestes sobre necessitats i propostes de millora dels polígons i s'ha posat de manifest la necessitat de crear una associació de Polígons industrials de les Masies de Voltregà.

En l'acte, s'ha comptat amb la participació de l'alcaldessa i la regidora d'empresa, així com d'Antonio Mañas, president de l'associació d'empresaris i propietaris dels polígons Congost i Jordi Camps de Granollers.

Darrera actualització: 27.05.2022 | 15:58