El desembre de 2020, es va iniciar la fase de diagnosi del proper Pla Local de Joventut. Aquest pla és un document que recull les línies estratègiques, programes, projectes i actuacions en matèria de joventut durant els pròxims 4 anys.
No es tracta d'una actuació jeràrquica que dissenya programes pels joves, sinó que partim de l'horitzontalitat i de les accions participatives a través de grups motors formats per joves i d'altres agents del territori, així com de la informació facilitada per a tots i totes les joves a través d'enquestes de participació.
Estem en la fase de diagnosi i estem treballant en la recollida de dades i les enquestes de participació dirigides a joves de 12 a 14 anys (119 respostes), de 14 a 17 anys (192 respostes), de 18 a 35 anys (26 respostes) i enquestes equips professionals que treballen amb joves. Durant el primer semestre de 2021 treballarem amb la fase de diagnosi per posteriorment elaborar-ne el disseny.
Cal tenir sempre present que la fase de diagnosi en el si del Pla Local de Joventut, és un instrument perquè la planificació de les polítiques de joventut al municipi tingui més sentit, s'adeqüi millor a la realitat i es dirigeixi amb més precisió a allò que es pretén transformar.
Moltes gràcies a tothom qui ha respost l'enquesta i us animem a fer-ho si encara no l'heu respost.
Joves de 18 a 35 anys: https://forms.gle/N2McGT3XEuMNMPLW6
Professionals de Joventut: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqqZ8v_BzhKlhlcyu3S-PTOF6FuLh1oix5tmRgz_i_m7U9Yw/viewform