Bona diada de Sant Jordi 2025

Dimecres, 23 d’abril de 2025

Aquestes són les activitats que es duran a terme a les Masies de Voltregà. Us hi esperem!

Atenció canvi d'horari: espectacle la llegenda de Sant Jordi a les 11 h i exhibició de gimnàs i hip hop a les 12 h

Dissabte 26 d'abril a partir de les 19 h - Festa de la primavera a les antigues escoles de Vinyoles. Música + entrepà de botifarra + beguda. Preu: 5 €. Venda de tiquets: fins al 24 d'abril a l'estanc de Vinyoles. A càrrec de la Comissió de Festes de Vinyoles.

Diumenge 27 d'abril a la plaça Sant Jordi del Despujol

  • De 9 a 14 h - VIII Ral·li fotogràfic. Organitza: Associació Fotogràfica del Voltreganès. Més informació a: www.afvoltreganes.cat
  • 10 h - Xocolatada popular. Cal portar el got de casa
  • 11 h - Espectacle La llegenda de Sant Jordi de la companyia Alea Teatre
  • 12 h - Exhibició de gimnàs i hip hop a càrrec de Fitness Voltregà
  • 14 h - Arrossada popular. Preu 15 €. Infants 10 €. Venda de tiquets de l'1 al 15 d'abril a l'Ajuntament de les Masies de Voltregà. Places limitades. Cal portar: plat, coberts, got i molta gana!
  • 16.30 h - Havaneres amb Les Anxovetes
  • 18.15 h - Audició de sardanes a càrrec de la Cobla Berga Jove
  • 19.30 h - Balls en línia amb l'Espai Activa't del Voltreganès
  • 20 h - Botifarrada solidària. Preu 5 €, donació a la Fundació Catalana d'Esclerosi Lateral Amiotròfica Miquel Valls. Venda de tiquets de l'1 al 15 d'abril a l'Ajuntament de les Masies de Voltregà fins a exhaurir tiquets.

En cas de pluja a la Pèrgola de la Gleva!

Darrera actualització: 24.04.2025 | 13:49