Ja fa tres anys que la Regidoria d'Educació aposta per realitzar els itineraris formatius amb Creu Roja, formant a l'alumnat des d'I5 fins a 6è de primària. Les sessions s'han fet entre els mesos d'octubre i de novembre.
A cada curs es contextualitzen els primers auxilis, adaptat a l'edat i segons un centre d'interès i s'aborda com prevenir situacions de perill i què fer si ens trobem amb una. Cada any es repassa el que han après el curs anterior i s'introdueix una tècnica nova de primers auxilis perquè posin en pràctica els coneixements adquirits i els refresquin. Quan finalitzen 4t d'ESO han entrenat durant cinc anys la RCP (Ressuscitació Cardiopulmonar) i són capaços de fer-la durant 2 minuts.
D'aquí a uns anys, quan l'alumnat hagi fet tot l'itinerari, obtindran el carnet de socorrista jove en finalitzar primària i títol de socorrista júnior en finalitzar secundària.