Estàs buscant feina? Aquest curs t'interessa!

Dimecres, 15 de març de 2017

Curs d'Office Bàsic.

Coneixements i habilitats necessaris per poder treballar amb eficàcia amb el paquet ofimàtic Office, el més utilitzat en el món laboral. Eines imprescindibles d'un processador de text (Word), full de càlcul (Excel), gestor de bases de dades (Access) i un programa de presentacions professionals (PowerPoint) per guanyar en competitivitat i ocupabilitat.

Dimecres i divendres de 9 a 13 h.

Data d'inici: 5 d'abril de 2017

Data finalització: 28 d'abril de 2017

Lloc: Escola d'Adults de Sant Hipòlit de Voltregà

Formació gratuïta. Inscripcions als ajuntaments de les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit de Voltregà. Places limitades

OBJECTIUS

- Dotar els alumnes dels coneixements ihabilitats necessaris per poder treballar ambeficàcia amb el paquet ofimàtic Office, el mésutilitzat en el món laboral.

- Aprendran les eines imprescindibles d'un processador de text (Word), full de càlcul(Excel), gestor de bases de dades (Access) iun programa de presentacions professionals(PowerPoint), guanyant així en competitivitat i ocupabilitat.

CONTINGUTS

SESSIÓ 1

Dotar a l'alumne dels coneixements i habilitats bàsics per a poder treballar amb eficàcia amb elprocessador de textos Word i poder crear qualsevol document de manera professional.

Word
. Descripció del programa.
. Conceptes bàsics.
. Format de caràcters.
. Format de paràgrafs.
. Format del document.

SESSIONS 2 i 3

Dotar a l'alumne dels coneixements i habilitats bàsics per a poder treballar amb eficiència amb el fullde càlcul Excel i poder gestionar tasques financeres, comptables o que necessitin qualsevol tipus decàlcul numèric.

Excel
. Descripció del programa
. Conceptes bàsics sobre els fulls de càlcul
. Format de cel·les
. Format del full
. Referències
. Fórmules i funcions
. Impressió del full i del llibre

SESSIONS 4 I 5

Capacitar l'alumne en l'ús del sistema gestor de bases de dades més utilitzat, de manera que pugui crear, modificar, consultar i presentar arxius en què cal administrar i recopilar molta informació.

Access:
. Descripció del programa
. Conceptes bàsics sobre les bases de dades
. Les taules
. Els formularis
. Les consultes
. Els informes
. Relacionar taules

SESSIÓ 6

Formar l'alumne en el programa de presentacions professionals més estès. Aprendrà a realitzar tipus diferents de presentacions, plantilles, transparències, documents impresos per als assistents a la presentació, notes i esquemes per al presentador, etc.

Power Point
. Descripció del programa
. Conceptes bàsics
. Creació de diapositives
. Transicions i temps
. Plantilles
. Animacions i efectes
. Multimèdia

METODOLOGIA

Eminentment pràctica. Treballant amb el seu ordinador i a partir de la resolució d'exercicis i simulacres de dificultat creixent, l'alumne adquirirà els coneixements i habilitats exposats en el programa.

PERFIL PARTICIPANTS

Persones sense coneixements o coneixements basics en dites eines telemàtiques.

Darrera actualització: 19.02.2019 | 14:57