Més Festa Major de Vinyoles 2023

Dissabte, 8 de juliol de 2023

Demà diumenge 9 de juliol toca la xocolatada popular, la plantada i ball de gegants, la missa solemne, els inflables aquàtics i la festa de l'escuma, les portes obertes de la Casa Museu Voltreganès, el quinto, les havaneres i el teatre.

Diumenge 9 de juliol:
A les 09.00 h - Xocolatada popular davant l'església Romànica. * Cal portar el got de casa.
Tot seguit - Plantada de gegants davant de l'església Romànica amb: geganters de Vinyoles i colla gegantera Sac i ganxo de Sant Hipòlit de Voltregà. Seguidament cercavila.
A les 09.30 h - Missa solemne a l'església de Sant Esteve.
A les 11.00 h - Ball final i entrega d'obsequis a les colles geganteres.
D'11 a 14 h - Inflables aquàtics i festa de l'escuma al carrer Major. * Es recomana portar roba de bany.
D'11 a 13 i de 17 a 19 h - Portes obertes a la Casa Museu del Voltreganès.
A les 16.30 h - Quinto a la Serreta.
A les 19.00 h - Havaneres a càrrec de Els Americanus i servei de rom cremat al carrer Major.
A les 22.00 h - Teatre "Perduts" a càrrec de Jordi Coromina i Òscar Intente davant l'església Romànica.

Dilluns 10 de juliol:
A les 17.30 h - Explicada de contes a càrrec de Maria Jiménez amb col·laboració de La Llibreria (comerç del nostre municipi) a la Serreta.
Tot seguit - Gelatada a la Serreta.
A les 19.30 h - Bicicletada familiar amb sortida i arribada a la Serreta. Durada aproximada  1 h.
A les 22.15 h - Castell de focs a l'església de Sant Esteve.

Darrera actualització: 7.07.2023 | 11:04